Verdensomspennende andakt for unge voksne med eldste og søster Soares

Unge voksne i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige oppfordres til å komme nærmere Jesus Kristus ved å se den verdensomspennende andakten for unge voksne 18. februar 2024.

<p>Eldste Ulisses Soares og søster Rosana Soares</p>
Eldste Ulisses Soares og søster Rosana Soares2024 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Eldste Ulisses Soares i De tolv apostlers quorum og hans hustru Rosana vil dele budskap spesielt for unge voksne i alderen 18 til 30 år. Eldste og søster Soares har nylig undervist om hvordan unge voksne kan motta individuell rettledning fra Gud, bygge opp tro og forberede seg til evig ekteskap og familie. Februar-andakten er ytterligere en mulighet til å høre en Jesu Kristi apostel og føle Ånden.

Unge voksne oppfordres til å delta sammen med venner og senere drøfte hvordan de kan etterleve det de har lært under andakten.

Hvordan du kan se på

Sendingen vil være tilgjengelig på flere europeiske språk broadcasts.ChurchofJesusChrist.org fra og med 25. februar.

Språkene er:

Albansk, armensk, bulgarsk (tekstet), kroatisk (tekstet), tsjekkisk, dansk (tekstet), nederlandsk (tekstet), estisk (tekstet), finsk (tekstet), fransk, tysk, gresk (tekstet), ungarsk (tekstet), islandsk (tekstet), italiensk, latvisk, litauisk, norsk (tekstet), polsk, rumensk (tekstet), serbisk (tekstet), slovakisk, slovensk, spansk, svensk (tekstet) og ukrainsk.

Se andakten senere etter behov i Evangeliebibliotek.