Pressemeldinger

100 år gammel trosleder leder verdensomspennende konferanse

Russell M. Nelson, profet og leder for Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige, feiret sin 100-årsdag 9. september 2024. Han fortsetter å lede det verdensomspennende trossamfunnet med energi og medfølelse.

Eldste og søster Renlund besøker Festinord i Göteborg

Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige gleder seg over kunngjøringen av vinter-OL 2034

Det første presidentskap i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige har i dag gitt følgende uttalelse:

Eldste og søster Renlund betjener søstre i London sentrum

Folkemengder fylte London sentrum på en av årets mest solrike dager så langt, men ingen steder var travlere enn i Hyde Park kapell da hundrevis av søstre fra England London misjon samlet seg for å høre inspirerende budskap fra en Jesu Kristi apostel under en andakt for Hjelpeforeningen søndag 19. mai 2024.

Eldste Christofferson møter ordføreren i Óbuda i Budapest

Kirkens ledere oppfordrer medlemmene til å inngå pakter og utvikle et dypere forhold til Jesus Kristus

Europeiske siste dagers hellige forbereder seg til å se generalkonferansen

Påskebudskap fra Det første presidentskap