Nytt presidentskap for Området Europa begynner sitt virke

Den 1. august 2021 begynte eldste Massimo De Feo sitt virke som ny president for Området Europa i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige. Eldste Erich W. Kopischke virker som førsterådgiver og eldste Ruben V. Alliaud som annenrådgiver.

Europe Area Presidency - 2021
Det nye områdepresidentskapet for Europa virker fra 1. august 2021. Fra venstre til høyre, eldste Erich W. Kopischke, førsterådgiver, eldste Massimo De Feo, president og eldste Rubén V. Alliaud, annenrådgiver. © 2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Eldste De Feo sa: “Framtiden er lys når vi følger Herrens trygge sti,” og han la til, “Vi ønsker å dele evangeliets gode nyheter med alle Guds barn. Vi ønsker å innby alle hans barn til å delta i gleden som evangeliet bringer.” Eldste De Feo ble født i Taranto i Italia den 14. desember 1960. Han giftet seg med Loredana Galeandro i august 1984, og de har tre barn.

Eldste Erich W. Kopischke, som er fra Tyskland, har tjent innbyggerne i Området Europa i mange år.  Han virker nå som førsterådgiver i presidentskapet. Han sa: “Gjennom utfordrende tider lærer vi å vende oss til Herren for å finne vår styrke. Tro på Herren er et sikkert løfte om en lys fremtid.”

Eldste Rubén V. Alliaud, det nyeste medlemmet av presidentskapet for Området Europa, kommer fra Buenos Aires i Argentina. Han vil virke som annenrådgiver i presidentskapet. Han sa: “Når vi stoler på Herren vil han tale fred til vår sjel og lede oss gjennom utfordrende tider. Jeg er sikker på at Herren kjenner sine barn og ønsker at de skal nyte det gjengitte evangeliums velsignelser.”