Ny app og ny del i Evangeliebibliotek-verktøyet som er spesielt utviklet for barn

For første gang har Evangeliebibliotek en del spesielt for barn. Den nye delen som heter Barn, finnes under Målgrupper i Evangeliebibliotek, enten du bruker appen via Internett eller bruker mobilappen. Den lar barna engasjere seg i historier, videoer og interaktive aktiviteter. Det gir også foreldre og Primær-lærere ressurser de trenger for å lage leksjoner for Primær og hjemmeaften hver uke.

children gospel library 01
Evangeliebibliotek har nå en del spesielt for barn som lar dem engasjere seg i historier, videoer og interaktive aktiviteter.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Inntil nå har innholdet på Evangeliebibliotek vært rettet mot voksne, uten noe sted der barn kunne finne materiell bare for dem. Denne nye digitale ressursen er laget for at barn skal kunne navigere på egenhånd og har til hensikt å være engasjerende for barn med illustrasjoner og barnevennlige knapper.

Primærs generalpresident, søster Camille N. Johnson, sa: “Vi er sikre på at barneinnholdet i Evangeliebibliotek vil styrke familiens tro på Frelseren Jesus Kristus. Det vil bekrefte at vi er barn av himmelske foreldre og være en ressurs for å invitere Ånden inn i ditt hjem.”

children gospel library 02
Den nye delen “Barn” i Evangeliebibliotek er laget for at barn skal kunne navigere på egenhånd og er utformet slik at den er engasjerende for barn, med illustrasjoner og barnevennlige knapper.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Barn vil finne følgende kategorier:

Det finnes også mer stoff på flere språk. Hele innholdet finnes på engelsk.

children gospel library 03
For å finne barnas del i Evangeliebibliotek, gå til Evangeliebiblioteks hjemmeside på datamaskinen eller smarttelefonen. Klikk på Målgrupper. Klikk deretter på Barn.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

For å finne barnas del i Evangeliebibliotek, gå til Evangeliebiblioteks hjemmeside på datamaskinen eller smarttelefonen. Klikk på Målgrupper. Klikk deretter på Barn. Dette vil føre deg til innholdet.

Ny app “Gospel for Kids” [Evangeliet for barn] finnes på engelsk, spansk og portugisisk

I tillegg til Evangeliebiblioteket finnes også innhold for barn i en ny app, kalt “Evangeliet for barn”. Den har fire hoveddeler: Historier fra Skriftene, Fargeleggingsbøker, Syng sammen og Flere aktiviteter. Appens fargerike og enkle utførelse lar barna navigere gjennom den på egenhånd.

children gospel library 04
“Gospel for Kids” [Evangeliet for barn] har fire hoveddeler: Historier fra Skriftene, Fargeleggingsbøker, Syng sammen og Flere aktiviteter. Fargeleggingsbøker inneholder 21 forskjellige fargeleggingsbøker med sider som omhandler forskjellige emner i evangeliet og Kirken, så som Skriftene, misjonærer og tjeneste.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

“Appen Evangeliet for barn er en spennende, ny ressurs som knytter barn til Jesu Kristi evangelium,” sa Primærs generalpresident Camille N. Johnson. “Jeg tror at den vil være til velsignelse for foreldre og barn som hungrer etter innhold som vil hjelpe familier å holde seg på paktens sti. Jeg forventer at musikken, historiene og aktivitetene vil innby Ånden til å ivareta våre dyrebare Primær-barn.”

children gospel library 05
Appen “Gospel for Kids” [Evangeliet for barn] lar barna ta opplæringen i evangeliet i egne hender, og gir dem de nødvendige verktøyene for å dele evangeliet med andre.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Appen kan for tiden brukes på iOS og Android på engelsk, spansk og portugisisk. Noen funksjoner på Android er fortsatt under utvikling, men skal etter planen bli utgitt senere i år.