Venn til venn: Følge Jesus

Ny episode av barneserien som nå finnes på flere europeiske språk

I mars 2024-episoden av Venn til venn er president Dallin H. Oaks fra Det første presidentskap og hans kone Kristen med som spesielle gjester. Denne episoden med Primærs generalpresidentskap som vertskap hjelper barna å lære hvor viktig det er å følge Jesus.

Friend-to-Friend-03-2024-01
Sendingen Venn til venn er en serie der barn lærer om Jesu Kristi evangelium.2024 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Det blir musikk, et besøk av tukanen Louie og et artig håndverk! Denne 20-minutters episoden er morsom, med engasjerende innhold som er laget bare for barn og kan brukes hjemme eller i Primær til å undervise barn om Jesu Kristi evangelium.

Episoden kan nå strømmes på følgende kanaler:

Språkversjoner finnes i Evangeliebibliotek på albansk, tsjekkisk, dansk, nederlandsk, engelsk, finsk, fransktysk, ungarsk, italiensk, norskportugisiskspansk, svensk og ukrainsk.

Flere språk vil følge de nærmeste ukene.

Informasjon om håndverket

Under sendingen vil barna lære å lage sin egen påskelilje av materialer de har tilgjengelig. (Se bildet nedenfor fra tidsskriftet “Vennen” fra mars 2024.)

Mulige materialer til håndverksaktiviteten omfatter:

• papir
  • fargestifter eller tusjer
  • saks
  • tape
  • en pinne

Friend-to-Friend-03-2024-02
Prøv denne morsomme håndverksaktiviteten fra tidsskriftet "Vennen" fra mars 2024.2024 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo