Uttalelse fra Det første  presidentskap om bombene i Brussel

Det første presidentskap i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige kom med følgende uttalelse om bombene i Brussel:

"Sammen med mange i verden, våknet vi i morges til den hjerteskjærende nyheten om bombene i Belgia. Våre bønner er med familiene til de avdøde og skadde, inkludert våre fire misjonærer som ble skadet og bragt til sykehus. Vi ber også for folk i Belgia og Frankrike, idet de fortsetter å håndtere usikkerhet og ødeleggelsene forårsaket av terroristangrep."

Les mer om saken på kirkens engelske side.