RootsTech 2023 vil foregå både via internett og som et fysisk arrangement.

RootsTech, verdens største sammenkomst innen slektshistorie, er tilbake i 2023 med et fysisk arrangement i Salt Lake City for å gjennomføre den enorme konferansen som går via internett. Merk av 2.–4. mars 2023 i kalenderen din for å bli med millioner av virtuelle og fremmøtte deltagere på inspirerende foredrag, til lærerike klasser og for å oppleve nyskapende teknologier, og mest av alt; muligheten til å knytte mennesker til familien sin – fra fortiden, nåværende og fremtidige.

RootsTech 2023 01
RootsTech 2022022 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

FamilySearch fryder seg over å videreføre tradisjonen med å være vertskap for RootsTech i arbeidet med å forene familier. Arrangementet i 2023 markerer det 13. året med denne verdensomspennende sammenkomsten. I 2022 deltok over 3 millioner mennesker via Internett. Siden begynnelsen har nyskaping vært et styrende prinsipp for RootsTech. Hvert år tilpasser arrangementets organisatorer innholdet slik at det vil appellere til personer over hele verden og være tidsaktuelt. Arrangementet i 2023 vil følge samme lest.

“Vi har ikke annet valg enn å fortsette å lære og utvikle oss,” sa Jen Allen, arrangementsansvarlig i RootsTech. “Vi søker stadig nye ideer for å bidra til å nå utenfor bransjen og skape opplevelser som er engasjerende og gir deltagerne på RootsTech ny innsikt.”

Arrangementet i 2023 ønsker velkommen talere fra hele verden som dekker en rekke slektshistoriske emner. Det vil bli mange bekjentgjøredlser om RootsTech 2023 fremover, men Allen sa at den virtuelle opplevelsen vil forbli gratis og åpen for alle over hele verden. Det fysiske arrangementet vil koste penger (p.t. ikke fastsatt) knyttet til påmeldingen, og vil tilby eksklusive klasser med forbedret innhold, som spørsmål fra salen, eller arbeidsgrupper der man går i dybden og situasjonsstudier. I tillegg vil det fysiske arrangementet ha unike forbindelsesopplevelser og naturligvis den energiske expo-hallen, som er en favoritt blant de fremmøtte på tidligere RootsTech.

Allen sa at deltagerne vil ha uvurderlige opplevelser med å oppdage familieforbindelser, uavhengig av om de deltar virtuelt eller fysisk. “Vi gleder oss til å fortsette å yte tjeneste for de millioner av mennesker som deltar virtuelt hvert år, og ser frem til å ønske velkommen dem som vil delta personlig i Salt Lake City.”

For mer informasjon eller for å registrere deg for å motta oppdateringer, gå til RootsTech.org. Finn og del denne nyhetsmeldingen på Internett i FamilySearch Newsroom.