Easter_AlwaysThere_3.jpg

Påskeinitiativ fra mormonene minner om at Jesus Kristus er “alltid der”

Kampanjen tar opp spørsmålet: Når har Frelseren vært der for deg? En video som er tilgjengelig på 23 språk inneholder budskap fra mormoner fra hele Europa som deler hvordan Jesus Kristus har vært der for dem gjennom tider med prøvelser og glede.  Emneknaggen #AlltidDer er en sentral del av kampanjen.

Paul V. Johnson, president for området Europa i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige, sa om det forestående påskeinitiativet: “Vårt håp er eksponere våre brødre og søstre for budskapet i Kristi evige misjon og det faktum at uavhengig av hvem vi er og hvor vi bor, er Han alltid der.”

“Det var givende å se områdets siste julekampanje nå ut til 17 millioner mennesker, bli vist 6 millioner ganger og generere mer enn en halv million ‘reaksjoner’ på våre Facebook-sider. Men hva er vel julen uten påsken?” sier Brian Cordray, publiseringsleder i området Europa.

Området Europa i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige inneholder mer enn 40 land, og strekker seg helt opp til Norden og så langt syd som Spania og Kapp Verde-øyene.

Området Europas produsent for digitale medier, Rita Somfai, sa: " Vi håper at denne kampanjen kan minne dem om stunder når de har følt Frelserens nærvær og guddommelige hjelp i sitt liv.”

Kampanjen er ment å oppmuntre dem som tror på Kristus til å nå ut til andre gjennom samtaler om hvordan Frelseren har vært der for dem i deres liv.

Cordray tilføyer: “Vi håper denne kampanjen vil vise hvordan Herrens forsoning gjør Ham til en daglig del av livet vårt og at Han virkelig er der for oss.”

Kampanjen vil vare i 10 dager. Flere detaljer om hvordan du kan bli involvert med kampanjen vil være tilgjengelig [her] fra og med 23. mars, eller gjennom lokale forsamlinger i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige.