EasterConcert2023_01_230327_v1.png

Ny påskekonsert 'Forløseren' er nå tilgjengelig på Internett

Strømming av konserten vil være tilgjengelig frem til midten av april

Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige i Europa presenterer en ny konsert på Internett, ‘Forløseren’, som feirer Frelseren Jesu Kristi liv og tjenestegjerning.

{{video_01|}}

Påskeprogrammet heter ‘Forløseren’ og inneholder musikk fra Jenny Oaks Bakers album med samme navn. Det introduserer velkjente Kristus-sentrerte kunstverk fra europeiske kunstnere som Leonardo Da Vinci, Carl Bloch, Angelica Kaufmann, Heinrich Hofmann, Francisco de Zurbarán, Bertel Thorvaldsen, Simon Dewey og andre. Beretningen er fremført av den svenske underholderen Louis Herrey i Frederiksborg slott i Danmark, der det kjente Carl Bloch-galleriet ligger.

Denne sendingen er nå tilgjengelig for visning etter behov fra og med 26. mars 2023 på følgende nettsteder og kanaler:

Kirkens landsside

Språk

Påskekonserten er tilgjengelig over hele verden hvor Internett er tilgjengelig. Sendingen er tilgjengelig på engelsk, så vel som ytterligere 31 språk.