Heritage Tour med The Tabernacle Choir and Orchestra at Temple Square

På grunn av covid-19-pandemien vil 2021 Heritage Tour med The Tabernacle Choir and Orchestra at Temple Square, som opprinnelig var planlagt til 17. juni – 8. juli 2021, utsettes til 2022. Konsertene i 2022 vil fremføres i alle de samme byene som planlagt for den opprinnelige turneen. Ytterligere informasjon om reviderte datoer og billettinformasjon vil bli publisert i løpet av de neste ukene. I mellomtiden ber vi publikum om å ikke kontakte konsertstedene før ytterligere detaljer er tilgjengelige.