Felleskirkelig julekonsert på Internett den 19. desember

"Vitner om julen" filmet i Roma og København med premiere på Internett

Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige vil arrangere en høytidsfeiring med musikk til minne om Frelseren Jesu Kristi fødsel. Arrangementet er filmet på historiske steder i både Roma og København, og vil strømmes på flere digitale plattformer fra og med 19. desember kl. 18:00 CET.

christmas-concert-final-15Download Photo

Konserten inneholder kjente julesanger og spesielle opptredener av den anerkjente fiolinisten Jenny Oaks Baker og sopran-vokalisten Alex Sharpe. Julefortellingen vil bli fremført av den danske skuespiller Tomas Ambt Kofod.

“Vitner om julen” vil være tilgjengelig på 24 språk og kan sees på Internett (herunder koblinger til individuelle land for lighttheworld.org, spilleliste på Facebook og Kirkens offisielle YouTube side). Den vil også være tilgjengelig for visning etter behov til 13. januar 2022.