2023 Misjonslederskapsoppdrag bekjentgjort

Lederskapsoppdrag for ektepar omfatter seks nye misjoner i år, som bringer Kirkens totale antall over hele verden til 416 misjoner til sammen.

Det første presidentskap i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige har kalt nye misjonspresidenter og ledsagere til 134 misjoner over hele verden. De nye ekteparene med lederskapsoppdrag vil begynne sin tre år lange tjenestegjerning i juli 2023. Deres navn og oppdrag for områdene i Europa er oppført nedenfor.

2023 mission presidents map image 01
Steder og antall nye misjonspresidenter og ledsagere for 134 misjoner over hele verden. De vil begynne sin tre år lange tjenestegjerning i juli 2023. Grafikk gjengitt med tillatelse fra Church News.2023 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.

Området Europa sentralt

Adriaterhavet Nord: Brian E. og Angelika Cordray