Siste dagers hellige ledere taler på Vatikankonferanse

Eldste Dale G. Renlund og eldste William K. Jackson vil ta opp emner som omhandler ‘å bygge broer av menneskelig medfølelse’ innen helse og velvære

Eldste Dale G. Renlund i De tolv apostlers quorum i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige og eldste William K. Jackson, en generalautoritet-sytti, vil delta på en internasjonal konferanse (6.-8. mai 2021) organisert i samarbeid med Vatikanets pavelige råd for kultur.

Den femte internasjonale Vatikankonferanse: Å utforske sinnet, kroppen og sjelen, vil utforske ‘religionens, troens og åndelighetens rolle og samspillet mellom sinn, kropp og sjel’.

For alle detaljer om konferansen, gå til: https://vaticanconference2021.org/