Nye sosiale nettsider opprettet for kirkeledere

Kirken har opprettet sosiale mediesider for medlemmer av Det første presidentskap og De tolvs quorum på Facebook og Google+. Disse sidene vil bli opprettholdt på deres vegne av kirken og fungerer som en offisiell sosiale medier tilstedeværelse for hver av dem.

Du kan finne en liste over linker til deres Facebook og Google+-sidene deling via sosiale medier siden LDS.org. Jared Covington, seniorrådgiver for sosiale medier for Kirken, sa Kirken skapte disse sidene for å "gi folk et trygt sted de kunne gå på Facebook for å 'like' sidene av brødrene."

De som følger disse sidene vil motta regelmessige oppdateringer for hver av brødrenes tjenestegjerning. "Kirken vil legge ut linker til foredrag, artikler, videoer og annet relevant innhold på deres vegne," sier Dale Jones, en talsperson for Kirken.

Gå til denne nettsiden for å finne kirkens sosiale nettlinker og nettressurser: https://www.lds.org/media-library/accessing-media-facebook?lang=eng#facebook