Ny episode av “Venn til venn” kommer i november

“Venn til venn: ‘Min himmelske Fader elsker meg’” er tilgjengelig fra og med 5. november 2022

Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige har bekjentgjort at en ny episode av Venn til venn med tittelen “Min himmelske Fader elsker meg”, vil bli sendt 5. november 2022 kl. 10.00 MDT [18.00 CET].

Friend2Friend01
Primærs generalpresident Susan H. Porter samhandler med barn under en episode av Venn til venn med tittelen “Min himmelske Fader elsker meg”, som er planlagt kringkastet 5. november 2022.2022 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Barn, foreldre og Primær-lærere inviteres til å se sendingen, som vil inneholde aktiviteter, musikk og budskap fra Primærs generalpresidentskap.

Venn til venn i november vil bli det tredje Venn til venn-arrangementet i år. De to tidligere episodene fokuserte på tempelet og prinsippene dåp, Den hellige ånd og nadverden.

Til håndverksaktiviteten i november-episoden vil barna bli oppfordret til å grunne på hvordan de kan yte tjeneste og være snille mot andre, og deretter tegne eller skrive om tankene de hadde.

Hele sendingen og segmentene vil forbli tilgjengelig på Internett etter 5. november for å supplere undervisningen hjemme eller i kirken. Denne sendingen kan ses av barn når

de samles i familien, i Primær-grupper eller individuelt.

Arrangementet vil bli sendt på engelsk. Oversatte versjoner vil være tilgjengelig på spansk, portugisisk, fransk, italiensk, tysk, russisk, koreansk, japansk, mandarin og kantonesisk.

Hvordan se på

Videoene vil være tilgjengelig på ChurchofJesusChrist.org, Evangeliebibliotek og Gospel Media på språkene som er oppført ovenfor.

Engelske, spanske og portugisiske versjoner vil også være tilgjengelig på Gospel for Kids YouTube-kanaler: