Stavskonferanse 29. og 30 oktober

2 ganger i året ønskes alle medlemmer og interesserte velkommen til stavskonferanse i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige. Dette er en flott anledning til å høre fra våre ledere i Oslo stav.

• Prestedømmets lederskapsmøte: kl. 16:00 - 17:30 i Romerike.
  • Møte for alle voksne medlemmer: kl. 18:00 - 20:00 i Romerike.
  • Hovedmøte for alle medlemmer og interesserte tilhørende Drammen, Sandvika, Tønsberg og Skien menighet: kl. 10:00 - 12:00 i Drammen.
  • Hovedmøte for alle medlemmer og interesserte tilhørende Romerike, Oslo, Moss, Fredrikstad og Hamar menighet: kl. 14:00 - 16:00 i Romerike.