Ny internett butikk

Kirken vil lansere en ny Internett-butikk på store.lds.org den 2. mai 2011, hvilket vil gjøre det mulig for siste-dagers-hellige over hele verden å bestille og få hjemsendt Kirkens ressurser og materiell, enkelt og bekvemt. Gratis forsendelse.

Den nye selvbetjente butikken vil ha artikler som selges på Kirkens utsalgssentre, som Skriftene, studiehjelpemidler, tidsskrifter, musikk, kunst, tempeltøy og håndbøker m.m., og vil gi tilgang til Kirkens publikasjoner på Internett.

Nettstedet vil i første omgang bli lansert på engelsk, spansk, fransk, tysk, italiensk og russisk. Andre språk vil komme i løpet av året, herunder portugisisk, japansk, koreansk og kinesisk.