Musikal gruppen "Young Ambassadors" til Norge i Mai 2009

De er alle studenter fra Brigham Young University i Utah, USA. Young Ambassadors består av 26 sangere/dansere og et10 manns stort live orkester.De har alle et ekstraordinert talent innenfor musikk, sang og dans. I Mai 2009 kommer de på turnetil de Nordiske land med sitt nyeste show: "The New Musical Makers" - kjente musikaler fra de siste 40 år, inklusive en medley fra ABBA's Mamma Mia. Her er det bare å begynne å glede seg. Konsertsteder i Norge:
5. Mai - Bergen, Forum
7. Mai - Skien; Skien Fritidspark
8. Mai - Oslo; Oslo Konserthus Mer informasjon om billett salg, program og andre aktiviteterkan du finne på